έργο του Paul Walker

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010



Ο Πρίγκιπας που δεν γνωρίζεις
Και που κοιμάται μέσα σου,
Ένα μικρό παιδί που αποστηθίζει ήχους της πιο κρυφής αγάπης μου.
Μην τον ξυπνάς! Έχω ακόμα μύθους να του ψιθυρίσω
Για όσα πρέπει να γεννήσουν έναν ολοστρόγγυλο κόσμο.
Μικρά, μικρά λόγια θα πω
Κοντά, κοντά στην αύρα των ματιών σου
Λίγο θα κλέψω των φιλιών σου
Το μέγα βάλσαμο.
Ύστερα, λέω, μπορείς να τον ξυπνήσεις
Να μη μ’ αφήσεις
Να ονειρεύομαι πια μόνος μου…



* * * * * * *


Δεν είναι που δεν σ’ έχω ακούσει
Δεν είναι που δεν σ’ έχω δει
Η έκπληξη μπορεί να ταξιδεύει και στα πέλαγα.
Δώσ’ μου μια ελάχιστη ανάσα
Να τραγουδήσω το ανείπωτο, χωρίς να τρέμω μη βραχεί.
Είσαι ο Πρίγκιπας που θέλησες, τα αινίγματά μου όλα έλυσες
Σκορπάς
Την ευλογία ενός καιρού που δεν τελειώνει.
Μόνο η σκέψη σου με λιώνει, κι από το μέταλλο
Θα φτιάξω δαχτυλίδι του άπειρου
Για να κλειστείς.


1 σχόλιο: